Borta bra, Hemma bäst!!

De va ett tag sen ja sist skrev. Har inte riktigt hunnit med.
Men nu så..

I onsdags kväll drog vi (Jenny, Jessica, Jimmy o Jag) till Idre. Det blev en bil resa med musik, prat och en massa skratt. =)

Vi kom fram ungefär 00.20. Då blev att elda lite så att vi fick lite värme i stugan, sen va de bara att bädda och gå och lägga sig. Skönt!!

Dagarna i Idre tillbringades med stjärtlappsåkning, pulkaåkning och skidåkning. Samt mycket ätande av massa onyttigheter. ;)

Så på söndagen bar de hem igen. 

I måndags har ja jobbat på travskolan och idag va ja nere på travet nu ikväll. Jag har även hunnit tränat mina hästar. =) Tack pappa för hjälpen!!

Nu ska ja plocka fram lite mackor tills Jimmy kommer hem..

Tjaoo!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Längtar tillbaks. Vi är oslagbara i stjärtlappsrace. Jädrar i min lilla låda vilken fart vi fick upp:)

2010-02-18 @ 13:41:43
Postat av: Elin

Ja jag längtar oxå tillbaka. =)

Haha aa vi är världsbäst på att åka sjärtlapp ;)

2010-02-18 @ 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0